Prodávající a kupující
Vážení zákazníci, (dále jen: Kupující). Jsme potěšeni, že jste se rozhodli nakupovat v našem internetovém obchodě dareor.cz, jehož majitelem a provozovatelem je Pavel Sviták, adresa sídla: Korunní 2569/108, 101 00, Praha 10 – Vinohrady, IČO: 07476523, DIČ: CZ0009181546, e-mail: info@dareor.cz, telefon: +420 601 111 888, (dále jen: Prodávající). Cílem prodávajícího je maximální spokojenost kupujících, proto je při jakýchkoliv připomínkách, požadavcích či reklamacích upřednostňována přátelská komunikace, ideálně po výše uvedeném e-mailu (případně po telefonu). I tak je z obou stran potřeba dodržovat základní pravidla, která jsou ve stručné a srozumitelné formě uvedena níže.
Způsob nakupování, platba a dodání zboží
Na základě popisu a fotografií si kupující v e-shopu dareor.cz vybere zboží, o které má zájem, a to za cenu, která je v okamžiku objednání u něj uvedena včetně DPH. Po vložení všech vybraných produktů do Košíku je po přechodu k Pokladně k souhrnné ceně na závěr ještě připočtena částka za zvolenou dopravu (pokud není zdarma) a případně částka za dobírku. Konečná cena bude kupujícímu před dokončením objednávky a před zaplacením zobrazena.
U zboží na zakázku (potisk na přání a podobně) kupující do formuláře nebo objednávky (případně dodatečně emailem nebo telefonem) zašle prodávajícímu své požadavky.
U zboží obsahující alkohol je zákaz prodeje osobám mladším 18 let.
Platba kartou, převodem nebo dobírkou
Kupující za vybrané zboží zaplatí jedním ze způsobů, který je mu nabídnut, a to buď předem (online kartou nebo bankovním převodem z účtu na účet) anebo dobírkou při převzetí zboží (hotově nebo kartou, pokud je platba kartou dostupná).
Platba kartou či převodem může proběhnout ihned při dokončování objednávky, anebo později na základě faktury, která je mu doručena emailem. Kupující má na zaplacení 5 pracovních dní, v opačném případě nemusí být objednávka dokončena.
Po zaplacení, rozumí se připsání peněz na bankovní účet prodejce, a předání podkladů pro zakázkovou výrobu, se prodávající zavazuje zboží v co nejkratší možné době kupujícímu zvoleným způsobem přepravy a na zvolenou adresu či výdejní místo odeslat, a to obvykle do 1 až 3 pracovních dnů (nejpozději však do 10 pracovních dnů nebo do termínu uvedeném objednatelem ve formuláři nebo objednávce). V opačném případě má kupující nárok od objednávky odstoupit. V takové situaci mu bude celá zaplacená částka v co nejkratší době, nejpozději však do 10 pracovních dní, vrácena. Doba odeslání je závislá na druhu produktu, vyžadované náročnosti ruční práce apod.
Při zakázkové výrobě a platbě na dobírku je pro započetí výroby a rychlost odeslání zboží rozhodující především termín předání všech podkladů objednatelem (například požadované texty a/nebo fotografie k tisku). Objednatel se zavazuje na zakázku vyrobené a doručené zboží na dobírku převzít a zaplatit, a to nejpozději do posledního možného výdejního dne a hodiny, o kterém je informován Prodávajícím anebo přepravcem (Balíkovna, Česká pošta, Zásilkovna apod.). Při nepřevzetí objednaného zakázkového zboží na dobírku je Kupující povinen prodávajícímu uhradit 50 % z celkové ceny, to je polovina ceny objednaných produktů, dopravy a dobírky.
Odstoupení od smlouvy, záruka a reklamace zboží
Kupující, který zakoupil zboží coby běžný spotřebitel a nikoliv pro podnikatelské účely, má právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do 14 dnů od převzetí zboží (neplatí však pro zboží na zakázku, jako jsou potisky dle vlastního návrhu, osobní mluvená přání a podobně, na které se 14denní lhůta podle zákona nevztahuje). Své rozhodnutí odstoupit od smlouvy musí kupující zaslat v daném termínu na email prodávajícího a následně nejpozději do 10 pracovních dní musí zboží na své náklady prodávajícímu poslat. Pokud byl součástí dodávky zboží dárek, má kupující povinnost vrátit i ten. Vrácené zboží musí být nepoškozené, neopotřebené, neušpiněné, a pokud to okolnosti dovolují, tak i v původním obalu. Prodávající v takovém případě kupujícímu co nejdříve, nejpozději však do 10 pracovních dní, vrátí veškeré uhrazené peněžní prostředky, a to včetně nákladů na nejlevnější způsob dopravy zboží. V případě vad zboží způsobené kupující stranou má prodávající nárok si odpovídající peněžní prostředky odečíst od těch, které bude vracet.
Prodávající na zboží poskytuje zákonnou záruku 24 měsíců. Kupující má nárok v této lhůtě vadné či neodpovídající zboží vrátit či požadovat jeho výměnu, aniž by platil poštovní výlohy. Záruční doba začíná běžet převzetím zboží kupujícím. Záruka se nevztahuje na zboží kupujícím upravované nebo opravované a taktéž na zboží kupujícím poškozené. Prodávající má na vyřešení reklamace zákonnou lhůtu 30 dní, pokud se s kupujícím nedohodne na lhůtě delší. Během ní prodávající nabídne kupujícímu řešení, kterým je v prvé řadě oprava vadného zboží, případně výměna zboží za nové. Pokud to nebude ze strany prodávajícího možné, vrátí kupujícímu za zboží peníze, a to nejpozději do 10 pracovních dní.
Heureka – ověřeno zákazníky
Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme mimo jiné prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti jejich zasílání neodmítnete. Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.